Bläää

Usch, idag är ingen bra dag.. Ont i huvudet och i hela kroppen.. Tror jag börjar bli sjuk... Så i helgen har jag bestämt mig för att bara vara hemma och göra INGENTING , de ni... Hahaa*.. Tror ni det kommer funka ??

Hade gärna stannat hemma från jobbet idag men då jag är den endå som vet hur vissa program fungerar så kände jag att jag var tvungen att åka hit då en del saker behövdes göras just idag... =( men men that´s life....
Nu har jag iallafall pratat med dom på jobbet och sagt att det vore bra om någon annan lär sig att fakturera etc OM det är så att jag råkar vara sjuk någon gång.. Vill ju inte känna mig tvingad att gå till jobbet jämt...

Dax att sätta igång att fakturera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback