Bra morgon

Denna dag började bra. Kände mig utvilad när jag vaknade och jag hann t o m lägga in lite bilder och musik på min mobil innan jag gick till bussen. Det händer inte ofta för i vanliga fall brukar jag alltid få springa till bussen.. =)
Tyvärr förstördes den bra morgonen med att jag blir mäkta irriterad över en sak... Tyvärr händer det alldeles för ofta men det är bara att försöka ignorera, men ibland är det svårt... Nu är jag iallafall tillbaka till mitt braiga humör igen.. =)

Förmiddagen på jobbet har flytit på och jag har hunnit med en hel del.. =) Känner mig sååååå duktig...
Nu är det dax för lunch.. Undra vad man ska äta ??

♦  Stekt fläsk med raggmunk
♦  Cocospanerad flundraflé med senapcrème
♦  Wokad kyckling szchuan    Kina  

Tror nog att det blir Kycklingen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback