Filmkväll

Igår efter jobbet mötte jag upp Micke på bussen så åkte vi hem till mig. Fia kom och vi gick ner till Ica och handlade och hyrde film... Efter det begav vi oss till Micke där han lagade mat till mig och Fia, SUPERGOTT... =) Spagetti m köttfärsås.. Kan det bli bättre ?? Hahaa* Är ju torsk på det... =)
Kollade på  "All boys love MANDY LANE"... Den sög måste jag säga...  Patrik och Matte dök upp och vi kollade på nästa film "Utan Spår". Helt ok måste jag säga och betydligt mkt bättre än den första... Vad tyckte du om filmen Matte ?? Hahaa* Stackarn somna efter 10 min... =)

     


Efter filmerna tog jag och Fia taxi hem till mig sen kom hennes mamma och hämtade henne...
Kvällen blev som vi tänkt oss, lugn och fin, dock fick den ett lite annorlunda slut  men det  va bara trevligt.. =) Hahaa* Hoppsan...


Nu sitter jag i min soffa och gör ingenting, ingen sovmorgon idag heller inte... =( Tvättmaskinen är igång och jag hoppas på att jag får tid i tvättstugan så jag kan torka dom innan jag ska iväg på kryssningen, annars får jag springa runt med blöta kläder.. Hahaa*
Hmm undra om jag kanske ska ta och bädda ner mig och sätta på en film så kanske man somnar lite och blir lite mer utvilad... =) Måste ju vara pigg och allert ikväll... Men det är nog inga problem..
Ska möta folket inne i stan vid tre och innan det måste jag till Lidingö och hämta min kamera som är klar... =)
JIPPI...

Kommentarer
Postat av: camilla

är det en ny kamera eller samma som i BG? Har du inte fått den förren nu eller varit lite slarvig med den? ;-P

Postat av: Nattis

Hahaa* Samma som i BG, den for i golvet för några veckor sedan så bara att lämna in den igen... =)

2008-11-09 @ 21:37:20
URL: http://snat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback