Fin tröja

Jaha inte funkade det denhär gången heller... Hade tänkt att sova ut idag men icke sa nicke... 7 slog jag upp mina blå... När kl sedan va 8 gav jag upp... Satte/la mig i soffan och kolla på tusenbröder..Säsong 1 avklarad... Jaja bättre lycka i morgon...

Igår Simple plan.. helt ok.. tror jag ska få Fia att skicka över låtarna... =)  Hade nog uppskattat konserten mer om jag hade kännt igen låtarna.. Men kan absolut inte klaga... =)
Förband Zebrahead.. Helt ok dom med... Fin tröja hade sångaren på sig oxå.. Dif Hockey.... =) Hahaa

Mötte upp Lina och Danne på Arken efteråt... Måste  säga att jag blev väldigt förvånad när Fia ville åka hem och  jag fick reda på att kl BARA va 23.15.. Min kl va ju 00.15..  (precis fått tillbaka min nya mobil och måste ställt den fel)... Så vi tog 23.34 tåget från södra och jag va hemma strax efter tolv... Jätte skönt men som sagt inte fick jag sova för det... Hahaa*

Nu sitter jag i soffan och väntar på TaraBanan.. Dax för en Sara  och Nattis dag... =) Tror att det blir en långpromenad och bara snacka skit.. Sen är det dax att äta calamares... =) Runt 18-18.30 dyker det antagligen upp lite folk för lite förkrök innan det bär av till Micke i Kallhäll...

Nyduschad, håret nyinpackat och ansiktet har fått en mask.. =)





♣ I dont care, she´s a fucking nightmare ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback