Ger upp

Nä nu ger jag upp för idag.. Det är lite jobbigt bara att just nu känner jag mig inte speciellt trött. Men tror nog att jag kommer att somna direkt när jag lägger mig i sängen.. Ont i huvet har jag iallafall...
Blev en lugn kväll hemma där jag inte har gjort så mycket.... Lagat mat, tvättat en maskin och sen har jag bara suttit i soffan och slappat.  Fick det lite mysigt iallafall med alla ljusen jag tände..=)
Meningen va att Becca skulle titta förbi men hon va tvungen att åka hem efter jobbet, lika bra va nog det för hade nog inte varit så roligt sällskap så har bestämt att hon kommer i morgon istället....

Nu vill jag att det ska vara helg igen för jag ser verkligen fram emot Gbg...=)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback