God Morgon Världen här kommer jag...

Vilken morgon...
Vaknar av att klockan ringer och allt jag känner är, Kan jag få sova liiite till ??
Kollar till på klockan och inser att den är 06.15... NEEEEJ inte IGEN.....(min buss går 06.30).. Rusar upp ur sängen, in i badrummet och börjar göra mig ordning tills jag får en känsla av att något är fel....

Stämmer bra det... I min trötthet och med ögon som knappt vaknat har jag fått 5:an till en 6:a.. Så nu stod jag där halvt påklädd kl 05.17...
Jaja det va bara att klä av sig igen och lägga sig i ett varmt skönt bad... =)
Sitter nu i soffan och varvar ner (händer inte varje morgon) och dricker te...

Dagen erbjuder:
Hmm, jobb... ;0), vad händer där, Kusinens sista dag sen är det dax att gå hem och vara mammaledig...Så antar att vi ska gå igenom lite annars är det nog inget speciellt...???
Efter jobbet idag ska jag hem och packa inför GBG... Men går nog ganska fort sen blir det soffan som gäller...
Film ? Mysa ? Någong ? .... =)



 Såhär har vi sett ut en av många gånger då vi kommit hem från Gbg...( bilden är från måååånga år sedan)
Usch vad bakis man va.. Kommer du ihåg gumman ?? Hahaa*
Undra hur det blir denna gång... ;0)

Kommentarer
Postat av: Sophia

men herre gud... hahahahaha... minns detta FÖR väl

Postat av: Nattis

Ja inte f-n va man pigg inte.. Flygit och allt hade vi.. Men det va det värt.. Hahaa*

2008-11-13 @ 14:23:51
URL: http://snat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback