Gott samvete

Oj vad allt har flytit på idag.. I stort sett klar med det jag ska göra... Nu är det bara centrum för att hämta posten och köpa B-kort som gäller.. =)
Skönt, då kan jag sätta mig i handledningen med gott samvete.. =)
Har iofs en hel del leverantörsfakturor som ska läggas in men det går ganska fort...

Kallt är det ute men här inne på kontoret är det varmt och skönt.. =) Mys....

undra vad man ska äta till lunch idag ??

♣  Biffschnitzel med bearnaisesås
♣  Tomat överbakad laxfilé med örtcrème
♣  Friterad fläskfilé med sötsursås   

Hmm inget som direkt lockar sådär.. Undra om man kanske ska välja något från erbjudande

♣  Wokad nudlar med grönsaker och räkor
♣  Wokad grönsaker med räkor och ris
♣  Omelett med champinjoner
♣  Omelett med ost och skinka 

♣  Kräftstjärt sallad
♣  Ost och skinksallad

Tåls att tänkas på.. Har ju 1 1/2 timme på mig innan det är dax...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback