Hallå?

Oj det tog bara 20 min för mig att logga in här.. =)

Dagen idag blev bättre än igår men visst fanns det inslag av irritation hos mig.. Inte på någon speciell utan bara allmänt...
Något som gör mig irriterad är när folk ska säga till mig hur jag mår/ hur jag inte mår, vad jag hinner, vad jag inte hinner, vad jag ska göra/ vad jag inte ska göra.. Hallå ??? det där är väl saker jag har bäst koll på själv ?

Möte upp Fia vid Ica efter jobbet och vi gick och handlade mat, Micke ville att vi skulle hem till honom och kolla på film men det fick bli så att han fick komma till mig istället och kolla.. Han fick även mat... fläskfilé, bulgur, sallad och Fias hemgjorda Tsatziki... Mums
Filmen vi såg va "The Happining".. Helt ok film men måste säga att jag inte dirkekt tyckte att det fanns någon mening med den... Man fick ingen riktig förklaring till att det blev som det blev..



Nä nu är det sängen som gäller, hoppas verkligen att jag kan sova i natt... =)
Snart är det fredag... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback