Klar och piggare

Då sitter man här i stort sett klar för kvällen.. Bara byxorna som saknas och dom ska jag defenitivt inte glömma... =)
Känner mig lite piggare nu efter duschen så det va ett bra val av mig... Ska möta Becca om 25 min sen bär det av till henne så hon kan göra sig i ordning.. Vet inte när det bär av in till stan utan allt jag vet för tillfället är att jag ska ut, och att jag ska upp 8.40 i morgon för att ta bussen som går 9.17...

Dagen i morgon är helt fullbokad.. Klippa mig, fixa maskerad kläder, maskerad, förbi jobbet och hämta väskan...Ska även försöka hinna med ett bad i bubbelbadkaret hos moster..

Nä nu ska jag ta och fixa det sista innan det är dax att dra... hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback