Kryssning

Oj oj oj vilken kryssning...Ångrar inte för 5 sekunder att jag åkte.. Hahaa* Helt sjukt...
Vilket ös, ;0)
Sista bilden är tagen 06.10, och jag har igen aning om jag gick och la mig direkt efter det eller om jag fortsatte...  ;0) Tror jag fortsatte iallafall ett tag till... Vaknade iallafall  vid halv elva -elva av att det stormar in folk i hytten.. Inte så pigg va man...
Igår blev det iallafall lugnt för min del med tanke på att man ska jobba idag men visst känns det i kroppen...Men shit vilken stämning och bra uppträdande...
Möte upp folket efter matchen när vi kom iland...

Om man ska ha något att klaga på så är det att det  var lördag-söndag, man är liiiite trött idag om man säger så..hahaa* men i slutändan är det värt det..En helt sjuk kryssning som ite går att förklara... Tack alla som va med... =)

p.s Jag har hittat en bild jag vill tatuera in..d.s....   Hahaa*



  
Gänget
            
    Jag och Fia               
  
Poets of the fall

                        Våran hytt... Porrsäng... Hahaa                    
 
Min nya tatuering, hahaa*

Översvämning

Vilka ?? ;0)
Don´t ask
           

Kommentarer
Postat av: Sophia

åh herre gud vilken resa vi hade...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback