Ljus och mysigt

Dagen har flytit på ganska bra idag...
Mötte upp Fia på jobbet efter jag slutat sen mötte vi upp Micke på centralen och begav oss till Kungsängen för att äta och kolla fotboll... Va typ bara vi på resturangen och Dif låg under med 2-0 så vi bestämde oss för att åka hem i halvlek... hahaa*
Sköööönt kan jag säga.. Sitter nu i soffan och kollar på färjan.. Tror inte att det är något efter det så då tänkte jag bädda ner mig i sängen och lägga mig och kolla på Bourne... =) Kan bli mysigt... =)
Måste nog försöka få upp mina hyllor i vardagrummet snart och sen måste jag fixa en hylla/byrå till sovrummet oxå så jag kan ha lite ljus i rummet för att få det lite extra mysigt..
Nu när det börjar bli lite mörkt passar det perfekt... Det enda som saknas sen är bara någon som ligger bredvid som man kan krama lite på... =)

I morgon, vad händer då ?? Ingenting tror  jag.. Gud så skönt.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback