Min kamera

Fick precis ett sms om att min kamera är klar och skickas från verkstaden idag.. =) Då borde den ju nästan hinna komma till butiken innan fredag.. =) Så då har man kamera på kryssningen i helgen...

Ont i mitt lillfinger har jag oxå, halkade till igår och handen åkte rakt in i en dörr.. .Aj... Lite sne är den oxå...

Fullt ös på jobbet nu på morgonen.. Lilla klantiga jag råkade trycka på fel knapp när jag skulle betala räkningar och tog ett tag innan jag kunde lösa problemet med att få tillbaka allt för att betala igen men nu är det löst. Hoppas bara att det blev rätt tillslut... =)

Hittade ett piller på ett av rummen för någon dag sen och fick veta att om jag hade tagit det pillret hade jag nog dött av en överdos för att det va så stark... Hoppsan...Då kan man tänka sig vad det är för folk vi har inne... =)

Ikväll hem till Becca för att lämna en kattbur, äta middag och kolla på Greay´s.. Sen har jag en känsla av vad jag kommer få höra.. Hahaa*.. Så kan det gå ibland...

Nä dax att jobba vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback