Övertrött ??

Undra om det kan vara så att jag är övertrött för just nu känner jag mig inte speciellt trött längre samtidigt som ögonen inte riktigt vill hänga med...
Vill hitta på något idag, annars kommer jag troligen att sätta mig i soffan och somna.. Men vad kan man göra ?? Vad orkar man egentligen göra... ??
Hmm jag vet ju vad jag skulle behöva göra och det är att städa, men hur kul är det egentligen ? Inte kul någonstans...
Måndag är det idag och det är = tråkigt på TV...
Jaja får se vad som händer när man kommer hem.. Ut på en promenad kanske kan vara en bra idé ??
Eller så tar jag vara på mig själv och lägger mig i ett bad, sen tänder jag ljus i hela lägenheten och bara sätter mig i soffan och kopplar av. Fixa lite med bilderna från i helgen...
Tåls att tänka på..  ; 0)

Nu är det inte långt tills jag får gå hem... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback