rätt tid

Oj oj idag är  man inte så kaxig,.. Men efter duschen jag precis tagit så måste jag säga att jag känner mig liiite som en ny människa igen... =)

Va hemma hos Micke igår.. Helt lyckat måste jag säga...Va väl hemma runt fyra...
Sara drog hem tidigare för att ölen tog slut... "varför ska man vara kvar då ?"... Hahaa* söt du är gumman...
Fia drog hem efter att hon tappat sin mobil i toaletten... Hahaa*
Men jag är tapper och stannade kvar till "The End"..
Vaknade runt tio idag men låg kvar i sängen och drog mig...  =) Fia skulle komma förbi men hon skulle ringa innan men Hoppsan helt plötsligt stod hon bara i dörren (hade ingen mobil att ringa från) så det va ju bara att klä på sig och gå upp...Tur att det var i rätt tid... Hahaa*..Kunde blivit lite jobbigt annars... ;0)

Nä blir inte så långt inlägg just nu för är ganska seg och tom i huvudet...

Film ?? Middag hos morsan ??? Sova ??

Ja vi får se vad som händer... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback