Ring mig om 30 min... Det gjorde jag men SVARA då..

What a day... Förmiddagen var hur lugn som helst, men eftermiddagen har varit rörig... Mkt som skulle göras...och mitt i allt blir det problem med mediciner... jag har fått överlämnat vad som gäller när det handlar om medicinerna då Lisa är bortrest och nu visar det sig att det inte inte riktigt stämmer och här sitter jag, Bertil och Jarmo som vet noll om det.. Hahaa*.. Tur att man har en läkare man kan ringa.. Dessvärre pratade jag med honom för 40 min sen och han ville att jag skulle ringa upp om 30 då han var lite upptagen och nu svarar han inte.. Typiskt... Jaja får se vad som händer.. Det löser sig nog...

Snar är denna arbetsvecka slut.. =) Whiiii* vad som händer har jag inte riktigt bestämt mig för men lugnt kommer det att bli hur som helst... =)

Nä dax att försöka lösa problemen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback