Såg man ut så förr ?

Gud så kul... Varit och hämtat mina grejer i förrådet.. Va inte alls vad jag hade för mig.. Utan det var kartonger med gamla foton, gamla skivor jag bränt , gamla VIDEOBAND, tidningar etc etc... Ska ha en kväll där jag ska gå igenom och bara skratta, FY F-N vad vad man såg ut för några år sedan... =) Passa er, vem vet kanske dyker upp bilder på någon av er här från förr... Hahaa*

Nu sitter jag och väntar på att Becca ska sluta så hon kan hjälpa mig bära upp allt till lägenheten samt att hon ska hämta kattburen.. Sen är det raka vägen i sängen som gäller... =) Längtar...
I morgon är det bestämt att vi ska hem till Micke och kolla film.. Trevligt.. Då blir det lugnt som vi tänkt oss... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback