Sovmorgon

Usch, idag känner jag mig konstig, Riktigt ont i huvudet och ont i kroppen... Börjar bli sjuk kanske ??
Tur att man inte ska göra annat än att sitta i en soffa och kolla film idag då... =)
Va iallafall skönt med lite sovmorgon idag tack vare att jag hade bil.. Kunde sova ca 40 min extra + att jag hann med en dusch oxå...=) Så lite pigg på så sätt känner man sig...
Hoppas att denna dag går fort för jag vill verkligen hem och bara slappa...
I morgon blir det sovmorgon så jag är pigg inför kvällen.. =)
Jag är inte så sugen samtidigt som jag är det, men känner jag oss rätt ( ja Fia du är inkl i oss) så kommer det bli kanon bra... =) Eller vad säger du ??

Nu är det dax att börja jobba lite...

Kommentarer
Postat av: Sophia

jag tror det kommer bli UNDERBAAART!!!! trots att ja inte är sugen.. hahaha.. men vi har ju våra boys me oss :))

Postat av: angelica

fiiiiiiiiiin blogg:P

2008-11-07 @ 20:00:50
URL: http://geli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback