T.G.I.F

Whii äntligen fredag.. =) Gud så skönt..
Tanken med kvällen är hemma i soffan med tända ljus och någon bra film... Men alla som känner mig vet att sånt kan ändras ganska fort.... ;0)
Tror att det blir ganska lugnt på jobbet idag, har det mesta under kontroll...

Bowlingen igår gick väl sådär... Har inte bowlat efter jag bröt handleden 2006 och jag kan säga att det kändes till en början, men när jag väl kommit in i det så var det lugnt...Men skit vad dålig man va... Jag ska ha revansch...

Fick skjuts hem av Marcus så det blev inte så sent.. Skönt.. Sovit som en stock i natt.. Vaknade 02.30 och var jätte pigg men tvingade mig själv att somna om...

Inte alls lika ont i huvudet idag så nu är man fit for fight igen... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback