Tre allternativ

Whiiii äntligen fredag.... ;0) dock ingen aning om vad jag ska göra.. Har tre allternativ... Två kanske man kan slå ihop på något sätt, förstå möta upp Fia på söder och gå typ till Arken och sen möta upp Becca och gänget och hänga på dom.. Dock vet jag inte om jag är sugen på att gå ut, ut....
Det tredje allternativet är att bara vara hemma och städa, tvätta och bara ta det lugnt.. Vilket känns väldigt lockande men kan ju oxå vara väldigt trevligt och gå ut och träffa lite folk.. Hmm skönt att man har några timmar att tänka... =)

Det var väldigt skönt med liiiite sovmorgon i morse.. Fast måste endå säga att jag va trött när klockan ringde.. Vaknade till av att jag ligger med telefonen i örat och säger men väldig wiskey röst.. "Hallå ?, hallå... Vem är där ?"  hahaa*, helt plötsligt ringer larmet till och jag får ont i örat... =(..

Hämtade upp Fia hemma och släppte henne på hennes jobb.. (ja vi umgås typ dygnet runt, hahaa), hon jobbar ju på Gärdet så det är ju på vägen...

Moster och Lisa till Mexico om några timmar så nu är det jag och "grabbarna" på jobbet i två veckor.. ;0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback