sked i näsan

Blev ungefär som jag tänkte mig igår... =)

Möte upp Becca för att åka till henne, men det lilla puckot hade ju glömt sina nycklar så där var vi... Satte oss ute i lekparken till Andreas kom hem...
Drog in till stan och Arken för att möta upp Fia och Patrik... Det va trevligt där som vanligt... Skrattade, stoppade skedar i näsan, pratade etc etc...Tog som jag ville sista tåget hem (tack Fia och Patrik) och Becca, Anne och Andreas gick vidare..Dock var jag lite onycktrare än vad jag tänkt mig.. men men.. Hahaa*

Idag upp tidigt för att klippa mig, sen in till stan för att leta kläder tills ikväll.. Hittade inte det jag tänkt mig men det jag hitta får duga.. Problemet är bara att när jag kom hem satte jag på en tvättmaskin och hoppsan, råkade kasta in vissa av kläderna jag skulle ha ikväll.. Bara att tänka om lite...

Efter jag handlat kläder begav jag mig hemåt och det va då jag gjorde dagens stora misstag.. Gick in på ICA... Kan säga att jag INTE va ENSAM... Shit vad folk det va.. Sa t o m hon som satt i kassan...Men vad gör man inte för att få äta köttbullar och makaroner... ;0)

Vad jag har reagerat på dom sista veckorna är att plastkassarna i olika affärer har blivit tunnare.. Inte samma typ av plast som förut..
Idag när jag hadlade ketchup så va det likadant där... Plasten va mjukare och ketchupen va lite kramgo.. Hahaa*
Nyttigare med tunnare plast ?? En ny trend som skapas.. Ju tunnare dessto bättre... Hahaa*

Nu sitter jag nyduschad i soffan och ska snart ta och klä på mig och bege mig till Älvsjö och maskeraden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback