Klockan

Hela förmiddagen har gått åt till att sitta på Huddinge med en kille från jobbet...
Tänk att det kan vara så mycket liv och rörelse på ett sjukhus... Och inte ser folk så jätte sjuka ut... Vad gör alla där ??

Vi hade tid kl 10.00 och det gick lite fortare att köra dit än jag tänkt så vi var framme redan klockan 9.20...Gick till avdelningen där man skriver in sig, sen tog vi oss upp till avdelningen där besöket skulle äga rum (förstår inte varför man ska anmäla sig på våning 5 när besöket är på vån 7, rörigt). När vi väl kom till väntrummet så var kl 9.30 och man hade hoppats på att kanske få komma in lite tidigare... När vi sätter och ner så kollar jag på klockan som dom har på väggen. Då är deras klocka BARA 9.20...Hmmm... Och inte fick vi komma in tidigare utan vi fick istället komma in när DERAS klocka var 10.20... Alltså 10.30 på min klocka... Grr*
På ett sätt är det väl bra att kl går 10 min efter för om folk skulle vara sena så hinner dom endå, men för oss som kommer i tid blir det en väldig väntan.. och speciellt om dom själva är 20 min försenade...

Nu är det dax att försöka göra lika fint i trädgården som det va på Liseberg... LYCKA TILL !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback