In my ass

Usch vad jag är dålig... Lugna kvällar.. In my ass... Illa... ;0)
Fredagen slutade som den INTE skulle göra.. MP.. Då är det illa....
Satt här och spelade ölspelet, sen drog vi till Jakan och PG och efter det MP... Hade mäkta ont i huvudet igår morse när jag vaknade...



Möte upp Fia och Patrik inne i stan, satt och fikade ett tag sen begav jag och Fia oss till Stadion där dom hade LG Vinter Jam,, Där va det kallt och ganska tråkigt så vi drog till StarBar för att kolla hockey med gänget... Tog en sväng förbi Robban innan det va dax att bege sig till Alvik där Danne skulle hämta upp oss..
När vi kommer till Danne så brinner det som fan i en bil.. Helt övertänd... 2 sek senare kommer brandkåren och släcker... Mycket rök var det...
möte upp Angelika och Helena vid grillkiosken och då helt plötsligt tänds strålkastarna på bilen.. ??  efter ett tag slocknar dom och då börjar den tuta ?? Fattar nada.. Bilen va ju helt utbränd...

 



Hemma hos Danne blev det 3man.. Oops..  lite jäger... =).. Fia och jag drog så vi skulle hinna med sista tåget hem och  grabbarna följde med men hoppade av på vägen..
I jakan möte Patrik och Matte upp oss och vi drog hem till mig och "festade" vidare.. Patrik drog ganska tidigt, han körde ju bil.. Men vi andra fortsatte....Vaknade med huvudvärk i morse oxå.. Hahaa*
För ett tag sen drog Fia och Matte hem så nu sitter jag i soffan med tända ljus och kolla på Bourne
Väldigt seg måste jag säga.. Hahaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback