BG nästa.. (förhoppningsvis)

Ute och fika med Nea, Camela och Jessica idag.. Väldigt trevligt och jätte kul att se alla igen.. =) Bli alldeles för sällan...
Pratade mycket om allt och ingenting men mest om BG... Blev bara mer och mer taggad måste jag säga så jag och Nea åkte hem och bokade en resa... = ) 9/1 är det tänkt att vi åker.. Inte helt 100 än dock.. Nea ska kolla ledighet med jobbet och jag måste kolla min ekonomi... Kan bli ganska tajt men va f-n, jag vill ju verkligen... Har till 30/11 på oss att bestämma oss så vi har ju lite tid...
Vill vill vill.... Ingen som har lust att sponsra ?? Hahaa*
Men lika bra att prelboka nu eftersom platserna verkar gå åt som smör... Tur att det är avbokningsbart...  =)

Nä nu är det sängen som gäller så jag inte vaknar försent i morgon bitti oxå...

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback