Dålig ?

Behövde inte ora mig, fick ut mitt kvitto direkt.. =) Nemas problemas, men liiite tur hade jag för i november försvinner kvittot ut systemet.. =) 3års garanti så som det ser ut nu är det 100:- i självriskt för kameran.. Antingen kommer den lagas eller så får jag en ny... =) Men kommer inte att lämna in den förens efter helgen, Måste ju ha den på havet.... =) Hahaa*

Usch jag är en dålig människa.. Skulle ju BARA handla en tröja tills på lördag... Visst jag handlade en tröja ( dock kommer den inte att användas i helgen) men jag handlade även underkläder,  ett par strumpbyxor/leggins och hårnålar... Blev liiiite mer pengar än jag räknat med, men vad gör man..

Funderar starkt på att kanske hoppa i säng redan nu...Får ju 1 timme sovmorgon i morgon så går jag och lägger mig nu kommer jag ju vara jätte pigg i morgon ?? får man hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback