Expert

Finns EN mening för tillfället som jag INTE tål...Alla vet redan, Du behöver inte säga det hela tiden.. Ska det fortsätta såhär kommer jag ( vi ??) ruttna totalt... Vad ger det för signaler ?

Idag ska jag in till stan med Fia och shoppa lite igen.. Kommer dock inte bli någon stor shopping för mig utan det är bara om jag hittar en tröja jag slår till.. Ska även in på expert och försöka få ut kvittot för min kamera (som gått sönder igen) så jag kan lämna in den på lagning.. Får se hur det går.. Brorsan hade ju inga problem att få ut det sist den gick sönder utan det va själva reperationen på kameran som var den jobbiga och dom på Expert betedde sig som riktiga puckon, otrevliga och visste inte alls vad ordet service betydde,,, Hoppas det står någon där man kan charma....
Hmm kanske ska lägga på lite smink ?? Hahaa*

Snart får jag gå hem sen är denna arbetsvecka "nästan" slut, Har konferens i morgon hela dan så det räknas inte riktigt som en VANLIG arbetsdag + jag får 1 timmes sovmorgon.. =) Wihiii*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback