Fullbokad... =)

Oj oj oj.. Det  blir mycket nu... Har typ resten av året inbokat... Sååå mycket kul som händer... =)
Idag blev 2 saker till klara... Gbg med Fia, Kjelle och Danne 14-16 nov... Fias födelsedag 17 dec... =) och där emellan saker som varit inbokade ett tag, inflyttningsfest, fotboll, banditkryssning, hundvakt när kusinen ska föda, hjälpa Fia med lägenheten  m.m...
Jag är en upptagen kvinna med andra ord... =)

Mkt på jobbet nu, fullt hus och man märker verkligen skillnaden... Varit så lugnt ett tag.. Men kul är det.. Dagarna bara flyter förbi...

Nu sitter jag i soffan och är helt död... Har sjukt ont i huvudet, ska ta och hoppa in i duschen nu så jag kan ligga nerbäddad när Grey´s börjar..
Varit hos mamma på  middag, Torsk med räksås blev det.. Sjukt gott...

En vän till mig sa idag..
Fan Nattis jag fattar inte hur du och Fia lyckas, ni lyckas fixa saker som ingen annan gör.. Har t o m pratat om er på jobbet och sagt att ni är otroliga...Hur gör ni ??

Ja vad säger du gumman ?? Hur lyckas vi ?? Vi är väl helt enkelt bäst... Hahaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback