Hos Becca

Gick bra med faktureringsprogrammet.. Lättare än jag trodde, men det skulle väl bara vara det att jag gjort fel... =) Hahaa*

Sitter nu hemma hos Becca och precis ätit en jättegod tonfiskgryta/röra....Måste jag göra själv någon gång..=)
Becca har precis åkt till Bauhaus för att handla färg, kommer väl tillbaka snart...Sitter här framför datorn, Nico och Jennie packar för fullt och jag busar lite med Tinda till och från... =)

Längtar som f-n nu till BG.. Nu när man har bokat  är längtan större... Men har ju endå en del framför mig att se fram emot inna så tiden kommer gå fort...
Nu i helgen konsert, sara dag coh sen bio, nästa helg Bandit och helgen efter det GBG... 17 dec dax att fira Fia och Danne, julafton och nyårsafton så tror endå inte det går någon nöd på mig innan den 9 januari..

Nä nu är det dax att följa Jennie och Nico till grovsopen och slänga saker.. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback