Idag

Dagen idag...

Åkte in till stan och mötte upp folk innan matchen..Skönt att vara tillbaka igen, länge sen sist känns det som... Dock förlorade vi men hade trevligt endå..
Gick till Bali och tog en öl efter matchen sen gav jag och Fia oss iväg till Haninge och våran vän Kjelle.. Tänkte kolla film men det va nog mest Kjelle som kolla för Fia slockna direkt och jag halvslummra lite...
Tågresan hem va inte så trevlig då det va spya lite här och där och mitt i allt sitter det samtidigt en kille och spyr.. Bläää*
Tog nattbussen hem från Jakan och jag måste bara fråga...
Är det verkligen coolt att sitta längst bak på en buss och röka ?
Fattar inte... Blir såååå irriterad på sånt...TÖNTAR

Nu sitter jag i soffan och softar ner lite sen är det sängen som gäller.. Hoppas verkligen att jag kan sova ut i morgon..Tror jag skulle behöva det...Ont i halsen har jag oxå... =(
I morgon är det städning som gäller och sen avslutar jag helgen med middag hos mamma... Hemgjord lasange... Mums....

Höll iallafall det jag sa... Det blev en LUGN HELG... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback