IKEA, plantagen och Micke

Oj hoppsan, kom precis hem och hade ingen aning om att klockan redan va över tio...
IKEA va det, köpte 2 hyllor, en blomma, två sminkhanddukar och en tandborstekopp...=)
Skulle även handla till jobbet men dom hade inte riktigt allt det jag sökte men blev iallafall tio stora röda handdukar...
Sen bar det av till Plantagen för att handla blommor, och det blev en hel del ska jag säga.. Hahaa* hoppas nu bara att det blev rätt...
Tog en sväng förbi Micke för att kolla katten.. Vilken sötnos men NEJ jag ska inte... men endå vill jag...
Nu precis som sagt hemkommer och har satt på en tvättmaskin.. Måste vänta tills den är klar innan sängen blir aktuell...

Jag har så himla ont i huvudet fortfarande... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback