Kryssen

Då va man hemma igen,.. Haft det superkul på båten.. =) Sköna människor...
Som vanligt blev det inte så mycket sömn så man är ju lite trött men kan ju inte gå och lägga mig nu..Liiite tidigt för det...=)
 Evigt tacksam för att det enbart va vatten i mina glas idag...hahaa*

Sitter nu i soffan och slappar.. Ska ta och krypa ner i ett bad snart....Ska bli riktigt skönt, speciellt för mina fötter som folk trampade på HELA kvällen...

Typ uppbokad till v 47...Filmkväll någon ?? Hahaa*



Tycker det är jobbigt. Hör av dig.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha min lilla kryssningsprinsessa! Nu har jag också varit på en. Följde ditt exempel och rökte, drack och dansade! Puss på dig snuttan, vi måste ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback