Man mår INTE som man förtjänar..

Usch idag mår man inte så jätte bra... Vår lilla fina lugna kväll blev till att vi va 7st som åkte till Jakan och PG sen efterfest hos mig.. Kom i säng 06.30... Man är inte såå kaxig idag.. Kul att man ska på kryssning om några timmar... Hahaa*
Trevlig kväll över lag men visst fanns det inslag av tråkiga saker... Tyvärr finns det inget att göra åt det men det är tråkigt att det blev så... Hoppas bara inte det påverkar något för jag gjorde verkligen INGENTING igår.. Sa ju inte ens HEJ innan tjaffset kom...LOVE YOU gumman... puss..Så man kan säga att idag mår jag verkligen INTE som jag förtjänar...

Nu sitter vi 3 lik i min soffa och gör verkligen INGENTING... Min kära lilla Fikus har hjälpt mig fixa min blogg, visst blev det fint.. =) Love you Babe...

Jaha havet om några timmar, förhoppningsvis har vi piggnat på oss och då jä-lar blir det fest.. =) Blir det som sista kryssningen då kan vad som helst hända... Eller vad säger du Fia ?? Hahaa*

Jag, Fia, Danne, Robban, Lindah, Matte, Micke, Patrik, Thomas och Marcus (?) är det som ska köra hela havet stromar.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback