Matchen el Färjan

Sitter hemma hos moster och bara glor på TV... Skulle ut med hunden men det va någon som inte alls va så sugen på att gå ut... Tänkte ta en snabbis till sen innan matchen eller om jag tar det i pausen.. Ingen aning om när moster kommer hem men det visar sig...
Lite beslutsångest... Matchen + Färgan samtidigt... Vad ska man titta på ? Blir nog att zappa emellan... Hahaa* Illa

Nu känner jag verkligen hur skönt det är att jag inte ska gå på matchen, hade Aldrig pallat det... Jätte seg och har ont i halsen..Är en till här hemma som är ganska trött och ligger och sover i sängen nu..Ser ganska skönt ut faktiskt.. Hahaa*





Är det som det är nu det kommer att bli eller kommer det ändras efter ett tag... Tid att tänka... ?? Hoppas verkligen att det är som jag tror, och att det inte är vad jag INTE hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback