Poliskontroll

FREDAG !!! =)

Precis kommit tillbaka till jobbet efter att varit och hämtat en ny patient på Bromma flygplats... Planet va 15 min försenat så jag bestämde mig för att gå till pressbrån och köpa en varm choklad och jag kan verkligen säga att det var VARM CHOKLAD.. Aj... Förstår inte att den måste vara så het.. Kunde ju inte dricka det medans jag satt där och väntade, tungan höll ju på att brännas sönder... Så nu sitter jag på jobbet och dricker kall choklad...
När jag kom till bromma så kryllade det av poliser, fick föklaringen sen att dom hade börjat med poliskontroll på in och utfarten till flygplatsen... Dom stannade ALLA bilar förutom min påvägen därifrån... =), dock hade det varit lite roligt att blivit stannad för jag har aldrig blivit det och någon gång måste ju va den första... Hahaa*

1 timme kvar sen är det lunch, tror att eftermiddagen kommer att gå fort, har en del att göra.
Ikväll bär det hem till bror min och Linda för inflyttningsfest..Trevligt... Vet inte vad som händer efter men jag och Fia har pratat om att ha en "lugn" helg.. Får se hur det blir med det.. Såg ju vad som hände förra helgen när vi skulle ha en "lugn" fredag.. Hahaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback