Shopping

Jaha efter jobbet blev det lite shopping.. Tänkte handla lite inför lördag.. Vad jag behövde var ett par stövlar och en tröja.. Ingen tröja hittades men stövlar hittade jag.. Dock inte bara ett par utan det blev 3.. Ooops.. men men dom kommer ju till användning nångång.. =) hahaa*
Först va det Täby Centrum, sen blev det Outlet i Barkarby och efter det Kista... Men nu är jag äntligen hemma.. Hann precis hem till Desperate Housewifes... =) Helt glömt att det skulle vara idag...=)
Möte upp Nea påvägen för att få min kamera, kan bli ganska skoj med den.. Den har ju som sagt gått sönder så man ser ju inget på displayen..=( Men kan bli kul när man sedan lägger in dom på datorn och ser vad man tagit på... =)

Nä nu har det börjat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback