Snön ??

Jaha då försov man sig i morse oxå.. Vaknade 6.15 och bussen går 6.30, men jag hann.. =) Känner mig så duktig och snabb.. Inga 2 timmar här att sminka sig... =)

Snön ?? Vart tog den vägen ?? Fattar nada.. Hahaa* Hade ju ställt in mig på att det skulle vara vitt när jag vaknade i morse..

Fredag.. =) En del att göra på jobbet som vanligt på fredagar då jag är själv men idag känns det endå som att jag har det mesta under kontroll...
Dessutom är det sista dagen på månaden vilket betyder att en hel del annat skall göras men det är jag redan klar med... =) Kassan är räknad, kassaboken är kontrollerad, lunchkuponger räknade och igår hjälpte kusinen mig med upplupna intäckter.. Känns bra... =) Nu kan jag inte få en avhyvling som jag fick förra veckan då jag råkat missa räkna just den dagen... Jaja

I onsdags fick Oskarshemmet en matleverans.. dom ringer senare från leverantören och frågar om vi fått våran leverans, vilken tid vi hade fått den, om chauförren verkade konstig etc för dom hade tydligen tappat bort honom... En hel del andra kunder som inte fått sina leveranser och han svarade inte på sin telefon... Hmmm... Undra om det kanske kan vara samma sak idag för jag brukar få min leverans runt senast 9.30 och den har inte dykt upp än... Får väl helt enkelt bara avvakta och kolla om han dyker upp annars får jag väl ringa och efterlysa honom.. Skulle iofs inte vara hela världen om han inte kom, skulle klara mig tills på måndag endå... =)

Oj blev ganska långt... Nä dax att jobba vidare... Snart är det lunch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback