Sterling

Vilken tur man har.. Igår när jag och Nea skulle boka biljetter hade vi tänkt att åka 1 vecka tidigare. Problemet då hade varit att  bussen skulle gå på fredagen och just den fredan kunde jag inte ta ledigt.. Så vi hade tänkt att boka en flygbiljett med STERLING ner... Hade ju kännts skitbra idag om vi gjort det...   Ibland har man tur...
Idag fick jag reda på att en kompis pojkvän som spelat i BG i flera år  ska ner i år igen och spela på Silver, det tråkiga är bara att han åker ner den 17 januari och det är precis den dagen jag åker hem.. =(
Såg lite av dom förra året när dom spelade men då visste jag inte vilka det va så hade varit kul att kunna kolla i år oxå, men så blev ju inte fallet.


Nä nu dax att lära sig ett nytt faktreringsprogram

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback