Tycker INTE om SL (tåg, tunnelbana)

Usch, idag förstod jag verkligen varför jag väljer att åka bussen till Norrtull och inte tåg och tunnelbana.. Fy f-n...
Det ska inte ta 1 tim från Lidingö till centralen... Och sen inte 25 min från centralen till Sumpan.. Skandal...Och nada information får man... Jaja

Har precis kommit hem från en jätte trevlig och god middag med mamma och bror...Tapas...Valde tomatsallad, marinerat nöt och fläskkött med paprika, calamares och kroketter med kyckling och serranoskinka.. Jäääätte gott, dock  ångrade jag att jag inte valde räkorna för dom va supergoda ( snodde från mamma).. Till efterrätt blev det kokosglass... =).. Om jag ska få klaga lite så blev jag besviken att dom inte hade ryska salladen hemma men men får väl göra egen... =)

Nu är det sängen som gäller.. Känner att det skulle vara skönt att få vakna pigg för en gångs skull...

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback