Fullt ös

Oj oj full ös direkt när man kom till jobbet...

Försvov mig i morse...Dock kom jag bara 20 min försent så det va ju inte så farligt.. =)

Igår va vi hemma hos Kjelle och kollade på film. Måste säga att jag såg saker på filmen jag inte lagt märke till tidigare..Och jag skrattade mer än innan och det är nog tack vare Danne och Kjelle...
Insåg även igår hur sjukt kul vi kommer att få det nere i Göteborg... LÄNGTAR !!! Vilket jä-la gäng vi är alltså.. =) Love you...

Nu är det rörigt.. Jag och Nea försöker hitta resa till BG.. Men är lite strul med jobb för båda och vilken vecka vi kan och inte kan hit och dit.. Men tror nog att det löser sig i slutändan så till BG kommer jag iallafall... =)


Dax att jobba vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback