Inte som jag tänkt

Jaha då va helgen redan slut.. Kan väl säga att det inte riktigt blev som man tänkt sig...

Fredag ute och firade Becca, riktigt trevligt till en början, dock slutade den väldigt tråkigt.. Kan bara säga att jag är väldigt tacksam för att jag tog det lugnt den kvällen..vad hade annars kunnat hända mer ??... Sov ca 2 tim så man kan säga att jag va ganska trött hela lördagen...
När jag kom tillbaka hem hjälpte jag mamma och handla och sen käka vi lunch..
Gick hem och la mig i soffan för att kolla film.. Dock såg jag inte så mkt då jag halv sov mest...
Senare på kvällen kom Fia över och vi kolla film, men tack vare att jag inte sovit så mkt såg jag inte så mkt på den filmen heller.. .Fia åkte hem runt 22 och då gick jag och la mig.. somnade direkt...
I morse när jag vaknade satt det en lapp i porten där det stod ungefär:
SKÄRPNING !!
Okej att man har en fest, men folk behöver inte mellan kl 01-03 stå i porten och skrika, smälla i dörrar och plinga som en galning på våran dörr ? Man kan ha en fest men man behöver inte väcka alla i hus 80.. Vad är det för vänner ni har ?
OJ snacka om att jag sov som en stock för jag har verkligen inte hört ett skit inatt.. Visst jag hörde precis innan jag gick och la mig att det va folk hos någon men absolut inge mer än så...

Idag har jag varit hemma hos Sus, Victoria och Felicia och firat Felicia som fyllt 19.. trevligt... Åkte sen hem till Becca och kolla film och nu är jag hemma och ska strax göra mig i ordning för sängen...

Kan man få helg snart igen ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback