Fel sida kudden

Idag är ingen bra dag.. Eller för mig är det det men tydligen inte för andra och tyvärr går det då ut över mig.. Måste säga att det  varit ganska skönt att jobba natt...tråkigt att vara själv men att slippa allt skitsnack som går har varit det bästa..
Visst jag kan nog vara ganska bra på att snacka skit, men tycker endå (hoppas det stämmer) att jag skärpt mig när det gäller sånt sista tiden..vad tjänar man på det ??

Vad man har lärt sig på  mitt jobb under åren man jobbat här är att man ser vad det kommer att bli för en dag... Man märker direkt när någon har vaknat på helt fel sida av kudden.. och måste säga att det är ganska skönt för man vet direkt hur man ska agera i olika situationer.. Sen om det är kul en sån dag, det är en helt annan fråga..

Tänker på hur jag skulle ha varit nu om jag verkligen visade att jag vaknat på fel sida.. Ojoj inge kul... Vet inte riktigt vad det är men känner mig allmänt konstig bara, trött hela tiden, vill bara ligga i sängen.. Konstant huvudvärk och allmänt tom... Men men kan ju kanske bero på att det är första veckan på dagtid på ett tag och jag inte riktigt kommit in i att gå upp tidigt och att jag inte riktigt är inne i alla rutiner än... Hahaa*

Nä dax att jobba vidare sen blir det nog hem för att baka bullar igen.. Kan säga att dom va riktigt uppskattade här på jobbet.. I morgon har vi personalmöte så tänkte bjuda igen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback