"dödat" min bankbok

Jaha då va det inte många timmar kvar tills man får gå hem.. Ligger så pass bra till att jag kan börja fixa lunchen för i morgon redan snart.. =)
Lite fakturering kvar bara innan.. Skönt.. Sen kan jag och Ninja vara hemma och bara mysa..=)

Har idag "dödat" min bankbok, så under eftermiddagen idag kommer det in lite extra pengar på mitt konto..Alltid trevligt..=)

Känner mig lite halvseg just nu.. 37.7 i temp så har nog lite feber med tanke på att jag har värktabletter i kroppen... =( Det får verkligen inte bryta ut mer så jag är hängig i gbg... Håll tummen för mig...


Kommentarer
Postat av: idis

du e aldrig inne på msn längre?

du har smittat magnus iaf!haha!elr var det tvärtom?jag klara mej iaf=)hittillspepparpepparblir ju immun när man jobbar som jag gör just nu..mohahahaha=D

2009-04-09 @ 15:27:35
Postat av: nea

Jag håller tummarna :)

2009-04-09 @ 21:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback