Dra något gammal över mig..

Blev raka vägen hem för mig.. Ingen som ville/kunde ta en öl med mig i solen, men lika bra är väl det.
För det första skiner inte solen längre och för det andra kan det vara både skönt och nyttigt att vara hemma..
Nu har jag precis fått i mig lite middag så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Min DVD verkar inte vilja vara med i leken längre.. =( (den har lagt av efter jag lyssnade på min E.M.D skiva, kanske är ett tecken..hahaa*) och på TV lär det väl inte vara något att titta på...
Jaja något hittar jag väl på, annars är det väl bara att gå och dra något gammalt över mig...
Kan hända att jag får lite besök senare men det visar sig efter deras bio är klar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback