Ingenting på TV

Tror att jag ger upp för idag.. Har varit riktigt skönt att bara sitta hemma.. T o m hunnit tvätta 2 maskiner... =)
Som jag antog så fanns det  INGENTING att se på TV ikväll  men jag har klarat mig bra endå..
Tror att om telefonen ringer om ett tag att jag tackar nej till besök.. Kommer inte orka att vara trevlig.. Får ta det någon annan dag..
Så nu tänkte jag klä på mig lite kläder, gå ut och ta en sista cigg sen blir det att bädda ner sig så kan man hoppas på att jag kan sova ut lite i morgon.. =) (men det lär väl vara som vanligt att jag vaknar runt 7-8)
Är det fint väder i morgon tror jag att jag kan få en toppendag.. =)
Bus, grilla, umgås och sola.. ;0)



På måndag.. =)

_______________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback