Räkmacka

Idag är en bättre dag. Fortfarande lite ont i huvet men inte alls som igår.

Kvällen igår va trevlig, middag hemma hos Micke med honom, Pia och Patrik. Fläskfilegryta.. jätte gott... =)
När jag väl kom hem till Lidingö somnade jag som en stock i sängen och sovit hela natten.. =)

Idag är sista dagen innan jag får lite långledigt och det känns sååå skönt.. Blir kvar lite längre på jobbet idag då jag ska fixa lunchen till huset för i morgon.

I morgon bär det av till Gbg.. =) Dock kommer det blir lite stressigt innan det är dax att åka.. Lämna hunden vid nio och sen bege mig till Bromma flygplats för att hämta bilen, hem och packa och sen dax att bege sig..

För några dagar sen när jag kom hem låg det ett kuvert på min säng. Öppnade det och det stod.
"Vad vore en Gbg resa utan en räksmörgås, Glad Påsk önskar Mamma" så nu blir det räksmörgås för hela slanten... =)



_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback