Rättvist ?


Det är ganska kul när folk säger Nej Nej Nej hela tiden när det handlar om andra medans man själv hela tiden bara Får Får Får.. Rättvist ?? Nä inte det minsta men säg nått i denna värld som är det..


Blev lunch för mig och det ångrar jag kan jag säga.. Hade nog behövt den där halvtimmen extra till att vila men what to do lixom... Nu blir det en eftermiddag som kommer vara tung...
Jag jobbar nämligen i ett gammalt K-märkt hus och luftkonditioneringen är väl kanske inte den bästa.. När det är kallt ute så är det väldigt kallt inne och när det är varmt (som idag) ute så blir det väldigt varmt inne.. Har iallafall lite tur att jag sitter ganska nära ytterdörren så får ju iallafall in lite luft.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback