Ändring

Blev verkligen en liten en igår.. När jag kom till Kellys för att möta upp grabbarna så satt Micke i telefonen. Det visade sig att han satt med Viking Line och bokade en kryssning för honom och Pepsi.. Så vi käkade lite mat, satt och snacka sen vid 19.15 va det dax för dom att börja röra sig till terminalen och då åkte jag hem.
När jag sedan va i Jakan ringer Becca mig och frågar ifall vi kan mötas upp så vi hamnar på PG.
Öl för Becca, lingondricka och minneralvatten för mig (supergott).. Mycket snack om allt och ingenting. Åkte hem sen vid tjugo i tio och kl tio låg jag i sängen.. =) Skönt..

Har iallafall fått veta att jag inte är den enda som känner som jag och det gjorde mig på något sätt glad.. =)
Fick även höra lite om mig själv som jag inte gillar att höra och det måste verkligen bli ändring på det fort. Jag är inte den typen av människa och det är det fler som håller med om.
Så från och med nu är det slut med det där beteendet. =)

Nu är det dax att sätta igång att arbeta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback