Bara är

Sitter här i min soffa och myser, egentligen borde jag väl vara ute och göra något men det är så himla skönt att bara göra ingenting.. =) Känns som evigheter sen jag gjorde det... Borde även städa men det är ju sååå tråkigt,,,
Kanske blir en sväng på IKEA sen, behöver en rullgardin bl a ... ;0)
Känner mig lite si och så idag, mkt att tänka på, irriterad men samtidigt är jag glad..Vill bara vara själv, samtidigt som jag vill umgås.. Svårt att förklara  men det är så  jag känner mig idag... Jag bara är...









Du som hatar skitsnack är den som snackar mest...
Det är lätt att klaga på andra hela tiden, men kanske dax
 att kolla lite på sig själv ??? 

Kommentarer
Postat av: Singel i storstan

I'm back from the dead! :-) Har ätit varma mackor med champinjonstuvning! Gott som satan en dag som denna. Vi ses väl imorgon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback