Bortförklaring

Oj kl är ju bara efter fyra.. Jag som hunnit med så mkt idag...  Promenerat varav en långpromenad, tittat på film, sovit lite, färgat håret och duschat.. trodde kl va efter sex eller någor sånt...Hmm kanske kan bero på att jag gick upp tidigare än vad jag brukar på helgerna.. Hahaa*

Jag älskar katter och hundar men pga allergi fungerar det ju inte... Men hundar är bra att ha IBLAND (tror inte jag skulle palla att ha det även om jag inte va allergisk) för det finns INGA ursäkter till varför man inte kan gå på den där promenaden.. Jag är expert på bortförklaringar.. Jag älskar att vara ute och promenara men händer ju inte allt för ofta då jag oftast har en anledning till att inte gå.. Men när man har hund, då MÅSTE man.. Så att ha det som jag har det att ha hund ibland passar perfekt... Men jag måste även börja träna på att INTE får några bortförklaringar utan bara sätta på mig rätt skor och gå ut och knalla för jag vet ju hur skönt det är när jag väl gör det och hur bra man känner sig efter..

Nu sitter jag och tittar på AIK-Trelleborg, varför vet jag inte riktigt utan det  bara blev så.. Snart kommer nog Patrik, Matte och Liza hit.. Whii jag får trevligt sällskap och slipper vara själv i mörkret... ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback