Ska man våga chansa ?

Trodde verkligen att jag skulle vara helt död idag eftersom jag va på Arlanda inatt och hämtade Ewa, men tack vare att jag sov 4 timmar när jag kom hem från jobbet igår så känner jag mig faktiskt piggare än vanligt.. =) Utvilad..
Kanske så man ska göra ? sova några timmar när man kommer hem, sen gå upp, vara vaken några timmar för att sen gå och lägga sig igen.. Hmm...Nä är nog inge bra för då är man ju vaken när alla andra sover.. ;0)

Har lite beslutsångest.. Vet inte riktigt hur jag ska göra.. Jag vill ju, har ju väntat på ett sånt här tillfälle/möjlighet hur länge som helst, men endå.. Som sagt, vet ju hur det blev förra gången... Men handlar inte livet lite om att våga chansa ??
Ska rådfråga lite med Becca under helgen oxå, men hon sa i förrgår.. DO IT.... Tänkte iallafall höra av mig under dagen/kvällen...

Nä om jag ska gå ut och ta lite "frisk" luft och sen fortsätta med det jag höll på med... =)



Kommentarer
Postat av: angelica

Men ååh va nyfiken jag blir nu;) vad ere du ska göra....du e alltid så hemligler


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback