Hemma =(

Jaha då va man hemma igen då.. Det suger måste jag säga.. Mörkt, kallt och tråkigt... =( och så ska man upp 05.15 i morgon oxå för att bege sig till jobbet.. Känns ju lagom kul..
Hmm när ska man komma iväg igen ?? Tror det är dax att börja planera sin ekonomi lite bättre för jag har insett att jag verklilgen inte passar här hemma.. Jag passar bäst utomlands, gärna där det är varmt... ;0) Vem vill joina mig ??

Just  nu känner jag mig ganska pigg faktiskt (varit vaken över 24 timmar) men frågan är ju hur man känner sig i morgon när kl ringer...

Middag hemma hos morsan (spagetti o köttfärsås, mums) och träffa brorsan, Linda och Lillknådden.. =) Sen hem för att börja packa upp och ta ett bad sen kom Becca (ska sova här)... Micke och Johanna tittade förbi oxå så det har varit fullt ös här hemma.. Hahaa*

Nu har jag precis laddat upp alla bilder på facebook så nu tror jag att jag ska ta och göra mig iordning för sängen.. Frågan är bara.. VAD SKA JAG HA PÅ MIG I MORGON ?? det mesta är ju smutsigt.. Hmmm...




Kommentarer
Postat av: Lills

välkommen hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback